Til nye forældre

Rundvisning

Vi tilbyder rundvisning i institutionen inden barnet starter eller bliver skrevet op. Ønsker I en rundvisning eller høre nærmere om hverdagen i Stien, er I velkommen til at kontakte os på telefon 24 47 82 36 for en evt. aftale.

Indkøring

Vi finder det vigtigt, at jeres barn får en god start i dets institutionsliv. Derfor opfordrer vi jer forældre til at have god tid til indkøring. Vi har erfaringer med, at indkøringen af børn kan tage 2 dage og nogle gange 14 dage, dette er forskelligt fra barn til barn - det vigtigste for os er, at jeres barn finder tryghed i sin tilværelse i institutionen.

Når vi modtager nye børn vil det være stuens personale, der er ansvarlig for indkøringen og kontakten til jer som forældre. Sammen planlægger vi, den bedst mulige start for jeres barn.

Info om barnet

Når barnet starter vil vi som personale gerne have informationer om barnets behov for sut, nusseklud, ble, sovetider, allergener og andet relevant information.

Det skal jeres barn have med

Jeres barn skal have skiftetøj med i tilfælde af det bliver beskidt eller vådt, tøj efter vejret fx flyverdragt om vinteren, regntøj, gummistøvler, termotøj, hjemmesko, nusseklud og sut.